عجایب باستانشناسی

عجایب باستانشناسی

مدجای کلمه ایست عبری که به سربازان ومحافظان فرعون اطلاق می شده .این وبلاگ برای کمک به ارتقای فرهنگ و تاریخ جهان نگاشته شده است
عجایب باستانشناسی

عجایب باستانشناسی

مدجای کلمه ایست عبری که به سربازان ومحافظان فرعون اطلاق می شده .این وبلاگ برای کمک به ارتقای فرهنگ و تاریخ جهان نگاشته شده است

پرش از میان مکان و زمان

مطلب امروز در مورد علم متا فیزیک بوده که امروزه در برخی‌ از برهه‌های زندگی‌ مشاهده میشود ، اما دلیل و جواب خاصی‌ نمی‌توان در مورد این گونه مسائل ارائه کرد ، نظر شما را به این مطلب جلب می‌کنم .

 معراج مرجانی

meraj marjani


پرش از میان مکان و زمان



 بروس گرنان اولین کسی بود که اعلام کرد پروازش در روز 4 دسامبر 1970 غیر عادی بود . او همراه با پدرش به عنوان کمک خلبان جزیره اندورس در باهاما را به مقصد پام بیچ در فلوریدا ترک کرده بودند . گرنان به خاطر می اورد که بر سرعت هواپیما افزوده بود تا از برخورد به ابر ضخیمی جلوگیری کند . اما به نظر می رسید ابر به ملاقات او امده و کمی بعد ابر هواپیمای او را احاطه می کند . با دیدن تونل کوچکی در میان ابر او به داخل ان رفت . به امید انکه از طرف دیگر ان وارد اسمان صاف شود . اما این یک ابر معمولی نبود .



 گرنان بخاطر می اورد جدار داخلی ابر از سفیدی می درخشید و ابرهای کوچک در جهت عقربه های ساعت به طرف داخل می چرخیدند. بنظر می رسد که سرعت هواپیما غیر عادیست و برای چند ثانیه گرنان و پدرش احساس بی وزنی می کردند سپس هواپیما از تونل خارج شد و برخلاف انتظار گرنان وارد اسمان ابی نشد و وارد مه سفید مایل به سبز شد . گرنان سعی در حفظ موقعیت خود داشت ، اما متوجه شد که عقربه های قطب نمای هواپیما در خلاف عقربه های ساعت می چرخد . لوازم و تجهیزات هواپیما کار نمی کرد و او قادر به تماس با برج مراقبت نبود . از درون مه جزیره ای را تشخیص داد و با محاسبه مدت زمان پرواز متوجه شد که ان جزیره " بیمینی کیز " است ، اما چند لحظه بعد گرنان متوجه شد که جزیره مزبور سواحل میامی است . ولی چطور چنین چیزی ممکن بود ، زیرا هنوز نیمی از مدت زمان پرواز تعیین شده سپری نشده بود . گرنان وقتی که در پام بیچ فرود امد . ساعت خود را نگاه کرد . مسافرتی که در شرایط عادی 75 دقیقه طول می کشید ، حالا تنها 45 دقیقه طول کشیده بود و او 12 گالن سوخت کمتر مصرف کرده بود . در سالهای بعد، گرنان خود را فرد خوش شانسی می دانست که زنده مانده تا ماجرای سفر عجیب خود در مثلث برمودا را بازگو کند .

 Write By : meraj marjani برگرفته از کتاب مکانهای اسرار امیز


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد